Tipuri de perne pentru o odihna buna

In sectorul odihnei exista multe tipuri de perne, fiecare dintre ele conceputa astfel incat sa ai o odihna adecvata si care sunt clasificate in mai multe feluri in functie de compozitie, forma sau utilizare.

Uneori, acea varietate de perne care există pe piață sunt cele care uneori ne conduc la alegerea celei mai bune perne pentru odihna noastră pentru a se potrivi nevoilor noastre.

Dormitul cu o perna care nu vă oferă beneficiile potrivite poate provoca dureri de gât, spate sau lombare.

Continuă să citești Tipuri de perne pentru o odihna buna

O dieta echilibrata te ajuta sa te odihnesti mai bine

O dietă echilibrata, exerciții fizice frecvente și odihnă adecvată sunt cei trei piloni fundamentali pentru a te bucura de o sănătate bună. De obicei ducem o viață încărcată cu mult stres și din acest motiv, dobândirea unor obiceiuri sănătoase devine absolut necesară.

Somnul este esențial pentru aceasta, dar doar 70% din populație reușește să se odihnească bine. Acestea nu sunt date pozitive deoarece, potrivit cercetătorilor suedezi, petrecerea unei nopți fără somn dăunează negativ țesutului creierului.

De asemenea, este important sa ai un somn de calitate, sa dormi orele necesare, fara intreruperi sau alterari intr-o stare deplin relaxata, pentru a te trezi odihnit si cu senzatia de a adormi corect.

Continuă să citești O dieta echilibrata te ajuta sa te odihnesti mai bine

Tipuri de perne pentru un somn bun

Fiecare persoană are nevoi și obiceiuri diferite de somn și din acest motiv, atenția personalizată este esențială atunci când alegeți cele mai bune produse de somn.

Desi se pare ca salteaua si somiera sunt singurii doi protagonisti, adevarul este ca exista un element pe care nu trebuie sa il uitam: perna. Pentru a obține o odihnă bună, este necesar ca gâtul, capul și coloana vertebrală să fie bine aliniate.

Continuă să citești Tipuri de perne pentru un somn bun

Sfaturi pentru a adormi repede

Somnul este o necesitate biologică, deoarece corpul nostru lucrează pentru a menține atât funcțiile creierului, cât și cele fizice în stare bună.

Prin urmare, somnul joacă un rol foarte important în sănătatea și bunăstarea de-a lungul vieții noastre.

Dacă întâmpinați probleme în a adormi, puteți găsi o soluție definitivă folosind anumite tehnici.

Continuă să citești Sfaturi pentru a adormi repede

Care este modul corect de a face patul?

Pentru a obține un pat perfect, este important să dobândești obiceiul de a-ți aerisi camera zilnic. In plus, iti recomand sa scoti cearceaful de sus si pilota spre piciorul patului si separat. Astfel, obiectivul este ca atât lenjeria de pat, cât și salteaua să fie bine aerisite.

Cu 10 sau 15 minute în care aerisiți camera, va fi suficient. Cu acest gest simplu, vei preveni și proliferarea acarienilor și vei elimina aerul viciat care a fost concentrat în cameră pe tot parcursul nopții.

Continuă să citești Care este modul corect de a face patul?

Beneficiile odihnei pentru sanatate

In timpul somnului, în corpul nostru au loc numeroase procese regenerative și hormonale, care au ca scop restabilirea echilibrului funcțiilor mentale și fizice esențiale. De aceea, lipsa somnului nu numai că provoacă oboseală și reduce performanța zilnică, dar favorizează și predispoziția de a suferi anumite patologii.

Când dormi pe o saltea necorespunzatoare si calitatea somnului este slabă, crește riscul de obezitate, boli de inimă și infecții. În plus, lipsa odihnei duce la oboseală și somnolență în timpul zilei, ceea ce crește riscul de accidente.

Continuă să citești Beneficiile odihnei pentru sanatate

Ordine in casa, esenta unui somn bun

Potrivit Organizației Mondiale a Sănătății (OMS), 30% din populația lumii suferă de insomnie. In acest articol gasiti trucuri pentru a avea un somn bun noaptea.

Sa ai o saltea buna, o camera intunecata si sa faci miscare in timpul zilei au fost cateva dintre sfaturile pe care ti le spunem pentru a te ajuta sa adormi si sa te odihnesti mai bine.

Există însă un aspect foarte important pe care nu trebuie să-l uităm: menținerea ordinii în casă este esențială pentru un somn bun. O cameră dezordonată și murdară nu ne va favoriza atunci când vine vorba de a dormi mai bine.

Continuă să citești Ordine in casa, esenta unui somn bun

Alegerea celei mai bune somiere pentru saltea.

Alegerea celei mai bune somiere pentru saltea, care este cea mai buna?

O saltea este esentiala pentru a te odihni bine si a avea energie in timpul zilei. Prin urmare, este important să mergi la profesioniști care te sfătuiesc să alegi cea mai bună bază de pat pentru saltea.

Fiecare pat are avantaje dar si dezavantaje, intrucat fiecare are anumite caracteristici care se transmit saltelei, precum fermitatea crescuta sau scazuta.

Continuă să citești Alegerea celei mai bune somiere pentru saltea.

Efectele si beneficiile dormitului pe burta

Care este modul corect de a dormi? Știm deja că să dormi pe burtă nu este cel mai bun mod, așa că cum este recomandat să dormi?

Ei bine, cea mai bună poziție de dormit conform experților este de partea ta. Și, dacă este posibil, pe partea stângă.

Dormitul pe burtă este una dintre pozițiile preferate ale multor oameni, dar este recomandat si care sunt efectele?

Dacă dormi așa și ai făcut niște cercetări, este posibil să fi citit că unii experți vă sfătuiesc împotriva acestui lucru. Dar dacă este singurul mod în care poți dormi bine?

Continuă să citești Efectele si beneficiile dormitului pe burta

O dieta echilibrata te face sa dormi mai bine?

O dieta bună, exerciții fizice frecvente și odihnă adecvată sunt cei trei piloni fundamentali pentru a te bucura de o sănătate bună. De obicei ducem o viață încărcată cu mult stres și din acest motiv, dobândirea unor obiceiuri sănătoase devine absolut necesară.

Somnul este fundamental pentru asta, dar doar 70% din populație reușește să se odihnească bine. Acestea nu sunt date pozitive deoarece, potrivit cercetătorilor, petrecerea unei nopți fără somn dăunează negativ țesutului creierului.

De asemenea, este important sa ai un somn de calitate, adica sa dormi orele necesare, fara intreruperi sau alterari intr-o stare deplin relaxata, pentru a te trezi odihnit si cu senzatia de a adormi corect.

Continuă să citești O dieta echilibrata te face sa dormi mai bine?