Dormi cu accesorii?-aceste elemente ne pot ingreuna somnul

In multe ocazii, cu siguranță am venit cu toții obosiți acasă și ne-am dus direct la culcare. Fără să trecem prin baie pentru a ne demachia, fără să ne scoatem ceasul, cerceii, inelele sau brățările și chiar fără să ne schimbăm hainele. Este normal, când am întârziat și suntem epuizați, s-ar putea să ne dorim doar să ne punem pe salteaua noastra confortabila si sa adormim; dar … Știați că dormind cu accesorii precum ceasuri sau brățări puteti avea un somn dificil ?

Continuă să citești Dormi cu accesorii?-aceste elemente ne pot ingreuna somnul

Dormim cu perna sau fara? – Alegerea corecta a pernei

Perna este suportul esențial pentru a menține capul și gâtul într-o poziție naturală în timp ce dormim. Dacă dormim fără pernă, gâtul nostru se apleacă  în lateral, în funcție de poziția în care dormim, iar vertebrele cervicale devin excesiv de tensionate. 

Aceasta face ca gâtul nostru să fie supra-extins, întins inutil iar acest lucru ne poate afecta negativ. Cum sa ne alegem corect tipul de perna  adaptat modului in care dormim? Petreceti-va timp cautand o perna de calitate.

Continuă să citești Dormim cu perna sau fara? – Alegerea corecta a pernei

5 idei pentru un somn mai bun

Este normal să avem o noapte proastă , dar atunci când acest lucru devine o rutina este necesar să o remediem dacă nu dorim ca sănătatea noastră să ne afecteze. Iată câteva idei de care trebuie să ții cont, astfel încât să te odihnești  în fiecare seară .

Continuă să citești 5 idei pentru un somn mai bun

Somnul copiilor : Cum să-i înveți pe cei mici să doarmă bine?

Câți părinți au petrecut nopți nedormite în paturile lor pentru că micuții lor nu pot dormi? Câți părinți s-au luptat cu ideea copiilor lor că somnul este dușmanul? Cum sa-i inveti pe cei mici sa doarma bine?

Continuă să citești Somnul copiilor : Cum să-i înveți pe cei mici să doarmă bine?

Trucuri pentru un pui de somn perfect

Somnul este una dintre cele mai mari plăceri ale vieții. În plus, ne permite să ne reîncărcăm cu energie și să luăm o pauză în mijlocul unei zile de lucru. Potrivit studiilor științifice ale NASA, un pui de somn perfect ar trebui să dureze 26 de minute, iar acestea vă pot ajuta să obțineți performanțe mai bune.

Indiferent dacă aveți încredere în puterea unui pui de somn bun și eficient, sau nu, astăzi vă vom oferi câteva trucuri pentru un pui de somn perfect

Continuă să citești Trucuri pentru un pui de somn perfect

Lipsa somnului si noile tehnologii

Problemele ultimului deceniu:  lipsa somnului si noile tehnologii. Cine nu s-a uitat la televizor înainte să se culce? Cine nu s-a uitat la mobil sau la tabletă în pat ? Oamenii de știință avertizează că această practică ne pune sanatatea in pericol.

Continuă să citești Lipsa somnului si noile tehnologii

7 lucruri de făcut înainte de culcare

Dacă doriți să îmbunătățiți calitatea somnului, iată 7 lucruri de facut inainte de culcare. Sapte-opt ore pe noapte, pare a fi o cantitate optimă de somn pentru majoritatea adulților, deoarece mult somn sau prea puțin somn pot avea efecte adverse asupra sănătății.

Continuă să citești 7 lucruri de făcut înainte de culcare

Meditatie inainte de culcare

Când dormim, uneori mintea noastră este activă , așa că adormirea devine o sarcină foarte dificilă. Aceasta arată capacitatea și puterea pe care mintea noastră o are asupra corpului nostru; în același mod în care capul nostru este modificat îl putem relaxa, cheia este să știm cum să-l controlăm. Va fi suficient să efectuați câteva exerciții simple de meditație inainte de culcare pentru a ameliora tensiunea pe care o suferim în cap și în mușchi si pentru a avea un somn linistit.

Continuă să citești Meditatie inainte de culcare

Te odihnesti suficient?

Odihna suficientă şi de bună calitate este esenţială pentru capacitatea creierului de a învăţa şi de a procesa informaţiile. În plus, somnul ajută la restabilirea nivelului energetic al organismului, la repararea ţesuturilor musculare şi eliberarea horminilor care controlează creşterea şi apetitul. Tu te odihnesti suficient? Accepta provocarea, intinde-te pe saltea, si verifica daca ai ceva de schimbat pentru un somn mai sanatos…

Continuă să citești Te odihnesti suficient?

Rutina la odihna ajuta inima in vremea de Covid 19

Pandemia provocata de noul virus Covid 19 a modificat si a complicat suficiente aspecte din viata noastra. Rutina la odihna ajuta inima in vremea de Covid 19, asa cum puteti citi mai jos. Continuă să citești Rutina la odihna ajuta inima in vremea de Covid 19